torsdag 7 december 2017

Kort och spontant

Jag skriver ett kort, snabbt spontaninlägg här, för jag tror inte jag hinner med mer idag ändå. 

Här händer det grejer denna veckan. En massa strul, bl a med kommunen ang korttids som jag hoppas löser sig annars vet jag inte..., frågetecken kring blivande tillfällig assistent, strul med kroppen som gjort ont så jag helst velat försvinna (fått hjälp nu så det ska nog gå över), strul på jobbet så jag har fått jobba åt någon annan plus mitt eget. Den här veckan går till historien och än är den ju inte slut - var det nån som viskade nåt om att ta det lugnt?!? 




Förtydligande av allt strul kommer kanske i morgon. 

Kram på er så länge ❤️

4 kommentarer:

Unknown sa...

Kram ❤

Annelie L sa...

Kramar

strutgumman sa...

Kram ♡♡♡

Trötter sa...

Kära du,jag skickar tröstekramar och hoppas det hjälper pytte lite! 💞🤗